Blogi
14 loka 2014

Momento mori

  • Timo Savaspuro
  • 14.10.2014 14:06
Tarina antiikin Roomasta kertoo, että kun voitokas kenraali kulki juhlaparatiisissa halki katujen, häntä saattoi seurata palvelija, jonka ainoana tehtävänä oli toistaa herralleen ”momento mori”,...

Lue lisää »

6 touko 2014

Hiljaisen tiedon merkitys

  • Timo Savaspuro
  • 6.5.2014 15:03
Miksi jotkut samoista lähtökohdista ponnistavat menestyvät paremmin kuin toiset? Miksi johtaja osaa tehdä parempia päätöksiä kuin osapuilleen saman koulutuksen ja työkokemuksen omaava kollega?...

Lue lisää »

28 helmi 2014

Millainen asiakaskokemus?

  • Timo Savaspuro
  • 28.2.2014 10:45
Jokainen yritys ja palveluorganisaatio on varmaan tiedostanut, että hyvällä asiakaspalvelulla saadaan ja sitoutetaan tyytyväisiä asiakkaita. Nyt keskiöön on noussut asiakaskokemus ja sen tuoma...

Lue lisää »

7 tammi 2014

Kuolleen kissan loikka

  • Timo Savaspuro
  • 7.1.2014 15:07
Aalto yliopiston Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen käytti joulun alla otsikon sanontaa  radiohaastattelussa kuvatessaan ylivelkaantuneiden talouksien pyristelyä uudelle...

Lue lisää »

7 tammi 2014

Nokia, strategia ja konsultit

  • Timo Savaspuro
  • 7.1.2014 10:28
Jorma Ollila kertoo uudessa kirjassaan "Mahdoton menestys - kasvun paikkana Nokia" valaisevasti omasta ja johtoryhmän strategia-ajattelusta ja päätöksistä etenkin kriisitilanteissa, joita sattui...

Lue lisää »