Blogi
28 helmi 2014

Millainen asiakaskokemus?

  • Timo Savaspuro
  • 28.2.2014 10:45
Jokainen yritys ja palveluorganisaatio on varmaan tiedostanut, että hyvällä asiakaspalvelulla saadaan ja sitoutetaan tyytyväisiä asiakkaita. Nyt keskiöön on noussut asiakaskokemus ja sen tuoma...

Lue lisää »

18 tammi 2014

Asiakkuuksien johtaminen – Älykäs organisaatio

  • Petri Hakanen
  • 18.1.2014 18:04
Tämä kirjoitus on jatkoa sarjan ensimmäiselle osalle. Asiakkuuksien vai menestystekijöiden johtaminen Luin Mika Kamenskyn kirjaa Strateginen johtaminen nyt erityisenä mielenkiinnon kohteenani...

Lue lisää »

8 tammi 2014

Asiakkuuksien johtaminen

  • Petri Hakanen
  • 8.1.2014 14:02
Asiakkuuksien johtaminen teemana antaa useita vaihtoehtoja lähestymiskulmalle. Asiakkuutta ja samalla johtamista voidaan lähestyä markkinoinnin ja myynnin mallien avulla tai avaten asiakkuuden...

Lue lisää »

7 tammi 2014

Kuolleen kissan loikka

  • Timo Savaspuro
  • 7.1.2014 15:07
Aalto yliopiston Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen käytti joulun alla otsikon sanontaa  radiohaastattelussa kuvatessaan ylivelkaantuneiden talouksien pyristelyä uudelle...

Lue lisää »

7 tammi 2014

Nokia, strategia ja konsultit

  • Timo Savaspuro
  • 7.1.2014 10:28
Jorma Ollila kertoo uudessa kirjassaan "Mahdoton menestys - kasvun paikkana Nokia" valaisevasti omasta ja johtoryhmän strategia-ajattelusta ja päätöksistä etenkin kriisitilanteissa, joita sattui...

Lue lisää »

7 tammi 2014

Start-up – mutta mihin?

  • Juha Samela
  • 7.1.2014 9:17
Joitakin vuosia sitten minulla oli onni päästä mukaan projektiin, jossa selvitettiin kymmenien suomalaisen pienen ja keskisuuren yrityksen menestymisen salaisuuksia. Kokemus on jäänyt...

Lue lisää »